torsdag 8 januari 2009

dag 2

Hihi idag var tog vi en tripp till Shinjuku och Harajuku för att skaffa mobiltelefon. Dom är jättestora och jättefula men de enda man kan få köpa om man inte har visum. Man kan i alla fall ringa och mejla oss när som helst (mejla är gratis och vi får det direkt till mobilen, inte för att det är så stor skillnad att få dem på datan plus att man inte kan skriva lika mycket, men något måste man väl vara glad för).

Trin: 09060084242 mejl: ghatthe(a)softbank.ne.jp
daniel: 09098409747 mejl: daniel_hugestam(a)softbank.ne.jp

landsnumret är 0081

/trin

4 kommentarer:

  1. höhö, jag ska be mina japsvänner att tjacka snyggmobil till mig! åååh, jag längtar så jag kan DÖ!

    SvaraRadera
  2. hmmm, catherine har 42 två gånger i sitt nummer

    SvaraRadera
  3. japp man fick välja 4 nummer själv...

    Men allvarligt, vem fick värdast nummer? hoho

    /trin

    SvaraRadera
  4. Hehe, det här öppnar för inslaget "Radiostyrd i Tokyo". Jag känner redan hur huge får fråga en shintopräst om han får äta på hans skägg. Keep em coming, både skriftliga inlägg och filmer!

    SvaraRadera