måndag 13 april 2009

Akihabara

Vi var i Akihabara "electronic town" och åt asgoda kimuchiramen (min nya favvo, det finns två sådana ställen i Warabi).




Jag träffade en gammal kompis


Vi testade Virtual Boy. Det var tuuuuft.


Sedan gick vi till översta våningen på Yodobashi Kamera och satt i massagestolarna tills dom stängde. Johan ballade ur och köpte ett Super Famicom (japanska Super Nintendo) och en massa spel till den, Rittai Picross, div andra spel och lite tillbehör till DS. Jag köpte en burk nutella.


Jag älskar killen som rappar reklam om glasögon i slutet :)


/trin

3 kommentarer:

  1. Hahaha, Stan köpte också en jap snes! För att matcha hans jap famicom tror jag. Och så köpte han nätadapter till sin virtualboy, fast han inte använt den på tio år...

    SvaraRadera
  2. Hahahaha mmmm Ken Hirai på TV.

    SvaraRadera
  3. Älskar hur han håller micken i kombination med hans anorak.

    SvaraRadera