onsdag 10 juni 2009

Kort uppdatering

Oi!

Eftersom att folk gnäller slänger jag upp ett stycke dötext! Hör ni? Det är massorna som hurrar!

För det första: Det har kommit till min kännedom att enligt gammal ursvensk sed är det brukligt att anordna hemvändarfest då någon nära eller kär återvänder från en långväga resa. Jag antyder ingenting här, inte alls, jag bara upplyser om seder och bruk. Tänkte att ni var sugna på att få veta det...

För det andra: Vill man ha souvenirer av Hugin måste man beställa det! (Familj och Lund-Hanna är undantagna från denna regel) Hugin har inte hur mycket tid som helst att springa runt och hitta på fanatiskt bra souvenirer åt folk, varför man alltså måste säga något i stil med: "Ey bruschan, fikksa ett asgrym pryl! Typ ett figur av nån snubbe från nån sån jevla japansk serie!" eller "Det skulle glädja mig ypperligen om herrn kunde finna i sitt hjärta viljan att förskaffa undertecknad ett par fasionabla ätpinnar av japansk modell."

And thirdly: Xander, Tim and who ever else might be reading this (though I doubt it), just ask us and we'll translate!

Simma lungt!

/Hugin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar