fredag 19 december 2008

Djävla världsekonomi!

Skepp ohoy!

Jag fick mitt muckarbidrag idag, och blev således väldigt rik. Sedan betalade jag räkningarna för skolan, första månadens boende samt fyllnadsfakturan på 10 200 förbannade kronor och blev fattig som en kyrkråtta. Jag känner i detta nu ett stort, brinnande hat mot världsekonomin som försvagat kronan och stärkt yenen. Usch usch usch. Jaja, jag får trösta mig med att en mättande tallrik supergod ramen kostar 25 spänn i Tokyo. Det och att CSN har förbarmat sig över oss. Hehe.

/Hugin

4 kommentarer:

  1. Det kan väl inte fortfarande kosta 25 spänn om yenen har gått upp så mycket?

    SvaraRadera
  2. Yoshinoya ftw!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hört att svenska, blonda snubbar kan få rätt bra pröjs på vissa klubbar, så du lär nog inte ha några probs ;)
    Skämt o sido, ha det så jäkla gott nu och ta han om er!

    /Hugen

    SvaraRadera
  4. Åkej, det kanske kostar 30, 35 eller nåt nu. Så då får vi väl helt enkelt ta anställning på nämda klubbar. :P

    SvaraRadera